2014. február 9., vasárnap

Miket vettem?

Sziasztok!Tegnap volt időm elmenni a Camponába,és venni a malacoknak új dolgokat,amiket már rég óta szerettem volna beszerezni (:

Miket vettem?

1. Szénatartó gömb (amibe nem szénát teszek xD)

Ebbe gyümölcsöt/zöldséget teszek,eddig jól bevált,és ezt főleg azért vettem,mert gyakran este hatkor érek haza,és addig nincs kaja a malacoknak.Na jó, Picur meg szokta enni egyből :D :D

2.Csemegerúd

Eredetileg borsószirmot akartam venni,de az nem volt a boltban :( úgyhogy ezt vettem,de szeretik,az a lényeg :)

Akartam venni egy puha fekhelyet,de csak nyuszi és hörcsög méretben volt :( Na mindegy,majd megrendelem Acanashopról :D

Képeket is csinálok a cuccokról (még ma ;D) addigis sziasztok! :)

3 megjegyzés:

  1. Jól hangzik, várom a képeket. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Meki!Üdv az új blogomon! (: Jönnek nemsokára a képek,még kb. 1-2 óra,és fent lesz :)

      Törlés